gtag('config', 'AW-987165149');
Promocje
Fotel Hamakowy Wiszący
Fotel Hamakowy Wiszący
299,00 zł 239,00 zł 243,09 zł 194,31 zł
szt.
Fotel Hamakowy  Czarny
Fotel Hamakowy Czarny
419,00 zł 329,00 zł 340,65 zł 267,48 zł
szt.
 Lusterko Kosmetyczne, 10 x Powiększające, Podświetlane, Zadro USA
Lusterko Kosmetyczne, 10 x Powiększające, Podświetlane, Zadro USA
45,00 zł 15,00 zł 36,59 zł 12,20 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta pod warunkiem ich użytkowania zgodnie z zaleceniami producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami, opisz wadę, jeśli możesz to dołącz zdjęcie. W Twoim imieniu skontaktujemy się natychmiast z producentem i w jak możliwie najkrótszym czasie postaramy się dostarczyć Tobie nowy produkt.

Ze względu na odległe miejsce produkcji (np USA) oraz unikatowość produktu (jest on dostępny wyłącznie w naszym sklepie), producent może nie posiadać autoryzowanego serwisu w Polsce, proces reklamacji może być dłuższy niż w przypadku towarów produkowanych w Polsce

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48604295732.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na kartę
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, jak najszybciej od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Ponieważ producenci znajdują się w USA, Meksyku bądź tez innym kraju poza UE, to czas realizacji reklamacji może być dłuższy od standardowego. 
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy produkt
  5. Mają Państwo możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@hamak.sklep.pl lub telefonicznie: +48604295732. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów / odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Klient musi powiadomić sklep drogą elektroniczną lub pocztową o zwrocie / odstąpienmiu od umowy.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt może nie zostać przyjęty przez sklep.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, będący wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,cech i funkcjonowania produktu.

Koszt zwrotu produktu do sklepu leży po stronie kupującego.

Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych zwróci klientowi wartość produktu przy uzyciu takiego samego sposobu zapłaty jaka była kupnie produktu

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy, lub prześlij takie oświadczenie drogą elektroniczną do sklepu.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Obsługiwane płatności
Wspieramy Indian Majów

Czy wiesz, że kupując ręcznie tkany hamak meksykański CIELO w Hamak.Sklep.Pl, wspierasz finansowo ich producentów, czyli Wspólnoty Indian Majów. Zarabiając na tkaniu hamaków Indianie nie muszą migrować za chlebem do miast, ale mogą pozostać w swoich rdzennych miejscowościach pielęgnując swoją tradycję. W imieniu naszego sklepu jak i Fundacji CIELO z Meksyku dziękujemy za zakupy i wsparcie Wspólnot Majów z Jukatanu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl