Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta pod warunkiem ich użytkowania zgodnie z zaleceniami producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami, opisz wadę, jeśli możesz to dołącz zdjęcie. W Twoim imieniu skontaktujemy się natychmiast z producentem i w jak możliwie najkrótszym czasie postaramy się dostarczyć Tobie nowy produkt.

Ze względu na odległe miejsce produkcji (np USA) oraz unikatowość produktu (jest on dostępny wyłącznie w naszym sklepie), producent może nie posiadać autoryzowanego serwisu w Polsce, proces reklamacji może być dłuższy niż w przypadku towarów produkowanych w Polsce

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48604295732.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na kartę
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, jak najszybciej od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Ponieważ producenci znajdują się w USA, Meksyku bądź tez innym kraju poza UE, to czas realizacji reklamacji może być dłuższy od standardowego. 
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy produkt
  5. Mają Państwo możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@hamak.sklep.pl lub telefonicznie: +48604295732. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów / odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Klient musi powiadomić sklep drogą elektroniczną lub pocztową o zwrocie / odstąpienmiu od umowy.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt może nie zostać przyjęty przez sklep.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, będący wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,cech i funkcjonowania produktu.

Koszt zwrotu produktu do sklepu leży po stronie kupującego.

Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych zwróci klientowi wartość produktu przy uzyciu takiego samego sposobu zapłaty jaka była kupnie produktu

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy, lub prześlij takie oświadczenie drogą elektroniczną do sklepu.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Obsługiwane płatności
Wspieramy Indian Majów

Czy wiesz, że kupując ręcznie tkany hamak meksykański CIELO w Hamak.Sklep.Pl, wspierasz finansowo ich producentów, czyli Wspólnoty Indian Majów. Zarabiając na tkaniu hamaków Indianie nie muszą migrować za chlebem do miast, ale mogą pozostać w swoich rdzennych miejscowościach pielęgnując swoją tradycję. W imieniu naszego sklepu jak i Fundacji CIELO z Meksyku dziękujemy za zakupy i wsparcie Wspólnot Majów z Jukatanu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl